ایمنی پارکینگ

ایمنی پارکینگ 

معرفی محصولات ایمنی پارکینگ ساختمان:

فضای پارک خودرو یا پارکینگ ساختمان پس از شهر نشین شدن انسان و به دنبال آن آپارتمان نشینی در شهرها جز لاینفک زندگی انسان امروز به شمار می رود.جای پارک خودرو تاثیر مستقیمی در مدیریت زمان  زندگی فرد بر جا می گذارد به طوری که امروزه پارکینگ منازل تنها محیطی از ساختمان است که ساکنین  بیشترین زمان خود را در خارج از منزل  در آن می گذرانند و هر روز با آن سر وکار دارند.

حوادث و معضلات ایمنی در پارک کردن وسیله نقلیه در فضای پارکینگ عموما به دو دلیل اتفاق می افتد.

حوادث پارکینگ:

اولین عامل با توجه به خودرو که وسیله ای متحرک است و توسط انسان کنترل می شود همواره امکان بروز حاثه در زمان پارک کردن امری اجتناب ناپذیر است.

دومین عامل نوع طراحی و ساخت پارکینگ های امروزی است که معمولا در زیر ساختمان و در فضایی محدود، تاریک، وپر از ستون ساخته می شوند که این مساله باعث تمرکز و خستگی بیش از حد راننده در زمان استفاده از پارکینگ را باعث می شود.

.عواملی مانند چند طبقه بودن پارکینگ ها به دلیل بلند مرتبه سازی و رعایت نکردن شیب استاندارد نسبت به طول در رمپ  پارکینگها برای اتصال طبقات به یکدیگر از دیگر معضلات به شمار می رود.

محصولات و تجهیزات ایمنی پارکینگ(مبلمان پارکینگی) شرکت عمران بهساز پارس برای پیشگیری از بروز هر حادثه ای در پارکینگ و تسریع وساده کردن استفاده از پارکینگ  ها را برای مشتریان محترم  را بوجود می آورند.

دسته بندی محصولات  ایمنی پارکینگ

دسته بندی محصولات ایمنی در پارکینگ با توجه به گستره وسیع  محصولات تولید شده توسط ما و معضلات مختلف پارکینگ ها در ایران کمی دشوار است،اما به طور کلی محصولات به ۳ دسته اصلی تقسیم می شوند

محصولات ایمنی در کف پارکینگ نصب می شوند:

متوقف کننده خوودرو لاستیکی CAR STOP

متوقف کننده خودرو یا کار استاپ Car stopperکه باعث جلوگیری از برخورد خودرو با دیوار می شود.

جدا کننده پارکینگ

جدا کننده پارکینگ Parking Devider  که باعث تعیین دقیق فضای هر پارکینگ هم به صورت بصری(خط کشی) و هم به صورت فیزیکی(لوله ای) شده و از تجاوز خودرو های کناری به فضای پارک دیگران جلوگیری می نماید.

قفل پارکینگ

قفل پارکینگ که در پارکینگ های عمومی و خصوصی برای نگه داشتن جای پارک افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

 

صفحه ضد لغزندگی رمپ فیکس ترد

صفحه ضد لغزندگی رمپ Fix Treadپارکینگ که از لیز خوردن خودرو در سر بالایی های پارکینگ که به دلایل مختلف به وجود می آید پیشگیری می کند.

 

استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی ومخروط ترافیکی که جهت مدیریت و کنترل ترافیک  در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

 

محصولات ایمنی که بر روی ستون پارکینگ نصب می شوند:

 

گارد کرنر

 

ضربه گیر ستون یا محافظ ستون یا گارد ستون،کنج که بانام های کرنر گارد به انگلیسی Parking Column Guard  محصولاتی هستند با نصب بر روی ستون پارکینگ ها  از ایجاد خسارت در زمان برخورد خودرو با گوشه ستون  پیشگیری می کنند.این محصولات معمولا از پلیمر لاستیکی نرم تولید می شوند که در زمان ضربه  جمع می شوند و از آسیب دیدن بدنه خودرو و خود ستون جلوگیری می نمایند.

برچسب شبرنگ نصب شده بر روی این محصولات با بازتاب نور به راننده در جهت پارک کردن آسان کمک می نمایند.

محصولات ایمنی ترافیکی  که بر روی دیوار پارکینگ نصب می شوند

 

محافظ دیوار پارکینگ که در چند نوع فومی و یا لاستیکی و پی وی سی هم به عنوان راهنما عمل کرده و فاصله دیوار با خودرو را به راننده اعلام می کنند و هم در زمان برخورد احتمالی خسارت را به حداقل می رسانند.

آینه محدب پارکینگ که در تقاطع ها در پارکینگ های طبقاتی ساختمان محیط خارج از دید راننده را برای او نمایان می کنند و از تصادف دو خودرو از روبرو(شاخ به شاخ) پیشگیری می نمایند.

 

مقالات مرتبط:

فیلم محافظ ستون 

 فیلم صفحه ضد لغزندگی رمپ

ایمنی پارکینگ چیست؟

انوع کار استاپر پارکینگ

ضربه گیر دیوار

کرنر گارد چیست؟

پارکینگ دقیقا چیست؟

فیکس ترد

تجهیزات ایمنی پارکینگی

گارد کرنر

متوقف کننده خودرو

بهترین محصول ایمنی پارکینگ

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793