پروفیل دیزاین

پروفیل دیزاین

این شاخه مجموعه وسیعی از پروفیل ابزار و تسمه ابزار های  است که بر روی دیوار،کنج،گوشه . کف فضای داخل ساختمان مانند بیمارستان، منزل،هتل،مدرسه و... نصب می شوند.این مجموعه از محصولات نوین ساختمان دارای طیف گسترده ای می باشد و هدف از تولید و استفاده این محصولات متفاوت  می باشد مانند:زیبایی بخشیدن،ضربه گیری،با بردن ایمنی،جلوگیری از ترک خوردن دیوار،پوشش دهی به محل تلاقی دو سطح ،دستگیره دیواری و...

به طور کلی دسته بندی این مجموعه بر اساس ۲ عامل زمان نصب و محل نصب محصول دسته بندی می شوند.

زمان نصب 

محصول اشاره هنگام بنایی و یا پایان مرحله بنایی دارد.پروفیل های مناسب برای گوشه،کنج و دیوار در زمان عملیات ساخت و ساز را توکار به انگلیسی Inside profile و محصولات  مناسب این مکان ها  پس از اتمام بنایی را روکار  به انگلیسی Onside profile  می نامند.

محصولات مجموعه پروفیل دیزان از لحاظ مکان نصب به ۴ دسته زیر تقسیم بندی می شوند.

پروفیل ابزار های ضربه گیر گوشه ها

وال گارد

این محصولات برای جلوگیری از آسیب وارد شد به لبه دیوار ها و گوشه های بیرون زده ستون مورد  در فضای داخل ساختمان مانند ستون بیمارستان ها و گوشه آشپزخانه های صنعتی و...مورد استفاده قرار می گیرند.

پروفیل ابزار های ضربه گیر و هدنریل وسط دیوار

هندریل

این محصولات هم به عنوان ضربه گیر دیوار باعث جلوگیری از آسیب دیوار در اثر برخود با هر شی متحرکی مانند برانکارد در بیمارستان و یا ترولی در فروشگاه  ها پیشگیری می نمایند.محصولی مانند هندریل ضربه گیر دیواری همزمان هم به عنوان ضربه گیر دیوار و هم به عنوان دستگیره بیمار عمل می نماید.

پروفیل ابزار های کنج تور فته دیوار پوش

 

برای پوشش دادن و زیبا سازی محل تلاقی تو رفته دودیوار به هم و یا دیوار و کف استفاده از این نوع ابزار ها موجب یک پارچگی و درز نداشتن کفپوش یا دیوار پوش نهایی شده و به زیبایی کار منجر می شود.در زبان فارسی عموما از این محصول با نام قرنیز نامبرده می شود.

پروفیل ابزار های کف پوش

این دسته از محصولات برای متصل کردن دو کفپوش که ارتفاع یکسانی ندارند به کار می روند و از پاگیر شدن سطحی که مرتفع تر می باشد پیشگیری کرده و نمای زیبایی به محل تلاقی می بخشند.در اصلا این محصولات نوعی پروفیل رمپ می باشند.

 همچنین ببینید:

محصولات پروفیل دیزاین

 

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793