پادری مدرن فیکس مت

 

معرفی  پادری مدرن

این محصولات نسل جدید گردگیر های جلوی درب ورودی ساختمان یا منزل مورد استفاده قرار می گیرند،که مانند فیلتر از ورود  ٖآلودگی های خشک و تر مانند گرد وغبار و خاک و یا گل و لای به فضای داخل جلوگیری می نمایند.به دلیل ترکیب آلومینیوم،موکت،لاستیک در طراحی پادری مدرن ویژگی های جدید به این محصولات بخشیده شده،برای مثال استفاده از آلیاژ آلومینیوم به عنوان شاسی  عمر مصرفی پادری بسیار افزایش یافته و از یک بار مصرف بودن پادری جلوگیری به عمل آمده است.استفاده از تسمه لاستیک های دنداه دار به عنوان روکش پادری برای پا کسازی زیره کف از گل و هرگونه آلودگی حجیم از دیگر مزایای این محصولات به شمار می رود.ضمنا در سطوحی که عواملی لغزندگی و سقوط فرد در آنجا حاکم است مانند رمپ و پله کان استفاده از این نوع روکش ها باعث پیگیری از لغزندگی نیز می شود.و  موکت مخصوص به عنوان روکش با قابلیت تعویض عامل اصلی گرد گیری و هزمان روطوبت گیری این نوع از پادری ها می باشد.

کارکرد پادری مدرن

کارکرد و شکل ظاهری پادری مدرن مانند کر کره است و به صورت فرش رول می شود.این محصولات در انواع مختلف روکار-توکار-متحرک و پله ای تولید می شوند که برای اطلاعات بیشتر بهتر است به راهنمای سفارش پادری مراجعه نمایید.

ویژگی پادری مدرن

از دلایل محبوبیت پادری های فلز وموکتی(مدرن)می توان به:

 قابلیت شستشو مکرر پادری و عمر مصرفی بالای شاسی

 اندازه اختصاصی و متناسب محصول با هر درب ورودی که عاملی بسیار مهم در حفظ اصول زیبایی شناختی ساختمان به شمار می رود   که این امر بوسیله روش اکستروژن پروفیل میسر شده  Free Size.

کارایی موثر موکت های Rubber Backing Carpet در جلوگیری از ورود گرد وخاک به داخل

.تمایز بخشیدن به کلاس ساختمان زیرا درب ورودی تنها محیطی است که همه افراد به آن رفت و آمد دارند

پیشگیری از بروز بیماریهای تنفسی

و......

تاریخچه پادری

به طور کل استفاده از پادری از گذشته تا کنون دارای اهمیت ویژه ای در میان انسان ها  داشته است

 

دسته بندی محیط های مهم در استفاده از پادری (زون ها)

 

قسمت های مختلف ورودی برای پادری مدرن

 

زون ۱ پیش ورودی

این قسمت معمولا برای پله است و یا راهرو و بدون سقف.بهترین نوع روکش پادری آلومینیومی در زون ۱ استفاده از روکش های پروفیلی لاستیک عاج دار می باشد که هم وظیفه گل گیری را انجام داده و هم حالت ضد لغزندگی به پله و رمپ می دهد که از اتفاقات لغزندگی و حوادث آن پیش گیری می کند.

 

زون ۲ قبل از درب ورودی

پادری مدرن فلز و موکت در این قسمت با روکش موکت مخصوص پر استفاده ترین گزینه است.در صورت حساسیت بالای ساختمان مانند موزه و ارشیو یا ساختمان های ایزوله(اتاق عمل بیمارستان)استفاده از شاخه های فرچه در بین موکت ها به گرد گیری بیشتر کمک شایانی می کند.

نکته:در صورت حذف زون ۱ به دلایل مالی استفاده از ترکیب موکت و لاستیک در زون ۲ پیشنهاد می شود.

زون۳ بعد از درب ورودی(داخل ساختمان)

ادامه دادن سیستم متینگ بعد از درب ورودی قطعا برای تکمیل فرایند نظافت و خشک کردن کفش عابرین تاثییر به سزایی در پی خواهد داشت البته با توجه به قیمت بالای پادری های مدرن آلومینیومی این موضوع در ساختمان های پر تردد  و یا حساس مورد نیاز است.

 

 

قسمت های خاک گیر پادری

 

 

دورمت ها همانگونه که از اسم آنها بر می آید به فرش با موکتی اطلاق می شوند که در جلوی درب ورودی خانه یا درب ورودی ساختمان بر روی زمین قرار گیرند.با توجه به طراحی مهندسی شده پادری های نسل دوم یا همان پادری آلومینیوم موکتی مساله کنترل ترافیک ساختمان چه از نظر بهداشتی و چه مدیریت تردد فیزیکی افراد به یک مبحث بسیار مهم در مدیریت ساختمان تبدیل شد.با توجه به کاربری های متفاوت هر ساختمان(اداری-مسکونی-بهداشتی-صنعتی و...)وگاهی ترکیب این سر فصل ها مانند ساختمان صنعتی بهداشتی برای مثال شرکت های تهیه غذای کنسرو شده تعدد  در کاربری ها  بهتر این بود که در هر ساختمان چند قسمت پادری در جلو و بعد از ورودی با روکش های مختلف نصب شود.با این روش و تقسیم بندی زون ها عملا پادری مدرن به داخل ساختمان و حتی پله ها و راهرو ها نیز کشیده شد و به نوعی سیستم کفپوش ورودی تبدیل شد.

 

 

نحوه نظافت و نگهداری پادری فیکس مت

به دلیل خاک گیری مکرر توسط پادری های فیکس مت در اثر تردد عابرین نیاز است که حتما این محصول را تمیز نماییم،تا ظرفیت خاک گیری و یا گل گیر ی آن همچنان در سطح بالا به وظیفه خود عمل نماید.لازم به ذکر است که نظافت دوره ای کفپوش پادری Fix Mat از الزامی می باشد،زیرا هم در بالا بردن عمر محصول موثر است و هم در حفظ نظافت و پاکیزگی محیطی که در آن نصب شده کمک به سزایی می نماید.(در صورت نظافت نشدن هر مدل از پادری ها در دنیا خود محصول تبدیل به عامل اتقال گرد و خاک و میکروب به داخل ساختمان می شود)

همه مدل های پادری با شاسی آلومینیومی (تمامی روکشها)و شاسی های  کامپوزیتی از خانواده فیکس مت ضد آب می باشند و به راحتی طبق فرمول زیر نظافت می شوند.

 

نحوه نظافت پادری مدرن

 

خاک گیری روزانه

این نوع نظافت بوسیله جارو دستی و یا برقی(وکیوم ماشین) و به سادگی انجام می شود.استفاده از طی  مرطوب برای محصولات با روکش لاستیکی نیز پیشنهاد می شود.برای این مرحله نیازی به جابجایی پادری فیکس مت نمی باشد.

 

 

میزان خاک گرفته شده پادری

 

خاک گیری هفتگی

پیشنهاد می شود در محیط های پر تردد همه مدل های شاسی آلومینیومی به صورت هفتگی از یک طرف جمع شود توسط جارو خاک گیر افتاده در زیر آن جمع ٖآوری شود.برای پادری های روکار که قفل ضد سرقت دارند (فضای خارج ساختمان) به این مرحله احتیاجی نمی باشد.

 

 

نحوه شستشو پادری مدرن با آب

 

شستشو ماهانه

برای پادری های فضای خارج ساختمان و بعضا فیکس مت هایی که در داخل ساختمان های پرتردد نصب شده اند شستشو ماهیانه در حفظ  پاکیزگی محیط کمک می نماید.برای شستشو نیازی به جابه جایی محصول نمی باشد.(فقط مدل های داخلی جابه جا می شوند).مواد شستشو مناسب همان آب وپودر رختشویی است.(به هیچ عنوان از مایع سفید کننده استفاده ننمایید)

.........................................

مقالات مرتبط:

.تاریخچه پادری

.راهنمای سفارش پادری مدرن

.چگونه پادری مناسب بخریم؟

.10 تا از بهترین پادری مدرن فیکس مت

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793