مزایای کفپوش پادری ورودی الومینیومی عبارتند از:

پادری روکار فیکس مت  پادری مدرن توکار  پادری مدرن متحرک

   
. با توجه  به ارتفاع استاندارد پادری مدرن فیکس مت و شیب ملایم فریم روکار این محصول که انحصارا متعلق به شرکت عمران بهساز است.،در زمان تردد،خود محصول پادری مشکلی برای عابرین مانند گیر کردن نوک کفش و احتمال  پرت شدن  را بوجود نمی آورد(لازم به ذکر است که این مهم فقط و فقط به دلیل سابقه  طولانی شرکت عمران بهساز در  بحث ایمنی  رفت و آمد  و حوادث سقوط از پله کان در ساختمان به دست آمده و در طراحی  پادری فیکس مت مورد تاکید قرار گرفته است) 
 .دوام وعمر پادری آلمینیوم کرکره ای بسیار زیاد است(30 سال).و هر 4 سال فقط کافی است موکت و گل گیر پی وی سی رویه آن تعویض شود.   
. نظافت و شستشو این نوع پادری ها بسیار آسان و سریع است.فیکس مت مانند فرش رول می شود. 
 .مقدار جذب  خالص پادری فیکس مت ( گل ،خاک،گرد وغبار) روزانه 1کیلو گرم به ازای 20 نفر تردد می باشد.   
 .استفاده از این کفپوش ورودی زیبایی و کلاس ساختمان را افزایش می دهد و یکی ازدلایل استقبال از فیکس مت نیزهمین است.    
.اندازه وسایز آزاد و به درخواست مشتری. 
.گارانتی 1ساله وخدمات پس از فروش 10 ساله وبازدید دوره ای رایگان هرسال توسط شرکت عمران بهساز پارس 

پادری آلومینومی Fix-Mat; در 3 حالت روکار(ثابت)-توکار-متحرک(جم شو) ارایه می شود.
پادری توکار Inside: قبل از نصب پادری توکار، کف ورودی را برش می دهند و پادری طبق نقشه برش کف تولید می شود و هم ارتفاع با سطح در آن قرار می گیرد.استفاده از این مدل معمولا در بیمارستان ها وفروشگاه ها می باشد که هنگام حمل بیمار با برانکارد تغییر ارتفاع رخ ندهد.
پادری روکار Onside:این نوع کفپوش ورودی به راحتی و با قاب زیبا  و انحصاری فیکس مت در هر ورودی ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.پادری فیکس مت از نوع روکار یا ثابت برای استفاده در هر محیطی پیشنهاد می شود،زیرا امکان دزدی در این مدل وجود ندارد و به راحتی می توان آن را بیرون ساختمان نصب کرد.(فقط صاحب پادری از محل پیچ ها اطلاع دارد و برای دیگران پنهان است) 
.پادری متحرکPortable :این نوع پادری مدرن جایگزین پادری های مرسوم جلوی درب منزل شده است.هم به علت زیبایی وهم به علت دوام 30 ساله و به دلیل سنگینی و سُر نخوردن روی سنگ که بسیار خطرناک است. 

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793