محصولات ضد لغزندگی(لیز خوردن)

ضد لیز خوردن

راه رفتن بر روی زمین لغزنده و لیز خوردن بسیار خطر آفرین  است.در حالت لغزندگی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست  زیرا انسان کنترل بر وضعیت خود را از دست می دهد.احتمالا شما با این معضل یک بار در زندگی روبرو شده اید و یا شنیده اید در دوستان شما فردی سُر خوردن ،پرت شدن و برخورد به زمین را تجربه کرده است.
لغزندگی(لغزش)،سقوط(پرت شدن) و به دنبال آن زمین خوردگی و مشکلات مربوط به آن علت دوم مرگ غیر عمدی در خانه و جامعه بیش از 25.000 مرگ و میر در سال 2009 فقط در کشور آمریکا بوده است.(با افزایش سن و سال متاسفانه صدمات جدی تری می شوند.)

حوادث ناشی از لغزندگی سطح

 بیشترین آسیب ها ی لیز خوردن در انسان

 عبارتند از: شکستن مچ –ضرب دیدگی مچ پا -شکستن استخوان لگن رخ جابه جایی مهره کمر(مخصوصا در پله ها)-ضربه به صورت(ضربه مغزی).

 

شایعترین مکان ها برای سقوط ولیز خوردن :

 پله –نردبان-راهروها-سطح شیب دارحمام-آشپزخانه-استخر-سطوح ناهموار-مناطق در معرض رطوبت و یا نشت-ارتفاع- سطوح کار ناپایدار-زمین های تازه نظافت شده-ریختن روغن یا آب شور روی زمین-یخ بستن کف زمین و...

پیشگیری بهتر از درمان است.

 با توجه به  حوادث خطرناک لغزندگی و آسیب به سلامتی افراد جامعه،موسسات ایمنی HSE(ایمنی و بهداشت محیط زیست) در اتحادیه اروپا وسازمان ایمنی آمریکا استفاده از محصولات ضد لغزندگی و ایمنی را در تمامی کار ها الزامی نموده.البته با استناد به ماده 85 قانون کار جمهوری اسلامی ایران(حفاظت نیروی کارو صیانت نیروی انسانی ایمن سازی محیط کارگاه ها و پیشگیری از حوادث منجر به صدمات جانی و خسارات مالی)موضوع پیشگیری از لغزندگی در تمامی اماکن کاری اجباری می باشد.

آشنایی با علایم ایمنی و تابلو هشدار محیط لغزنده

تابلو هشدار سطح لغزنده و خیس

 

محصولات جلوگیری از لیز خوردن شرکت عمران بهساز پارس
لطفا بر روی محصول مورد نظر کلیک نمایید

                       ترمز پله Fix Step                                 نوار ضدلغزش  Fix Tape               روکش های ضد لغرش آماده Fix Plate​         صفحه ضد لغزندگی Fix Tread 

 کاربری:تردد سنگین-معمولی

ترمز پله فیکس استپ محصول اجرایی می باشد که فقط توسط گروه اجرایی شرکت عمران بهساز برای مشتریان محترم بر روی پله ها نصب می شود.این محصول ماندگاری بسیار بالایی دارد و دارای گارانتی می باشد. 



      کاربری:تردد معمولی

نوار ترمز پله پشت چسبدار با نام نوار ضد لغزش فیکس تیپ محصولاتی است که سریع ترین و ارزانترین راه حل برای از بین بردن خطر لغزندگی استفاده می شود.این محصول به صورت رول و در سایز های متفاوت قابل ارسال به کل کشور است.









 

 کاربری:تردد معمولی-سنگین

روکش های آماده ضد لفزش فیکس پلیت محصول جدید شرکت عمران بهساز پارس آماده ارایه به مشتریان عزیز می باشد.ماندگاری بالا و سطح زبر دانه دار این محصولات همچنین رنگ بندی و وزن کم  فیکس پلیت را به ضد لغزنده ای بی همتا بدل کرده.به طوری که حتی می توان به عنوان مصالح نهایی از این محصول به جای سنگ استفاده کرد.نصب بسیار آسان.

 کاربری:تردد سنگین-(رمپ پارکینگ)

صفحه های ضد لغزندگی از دسته محصولات خاص شرکت عمران بهساز است.نوع طراحی فیکس ترد ها به گونه ای است که مناسب برای فضای باز و بدون سقف است.مخصوصا پله ها و رمپ پارکینگ ها در مناطق برفی و یخبندان.مکانیزم عملی این محصول به گونه است که آب و برف را روی خود نگه نمی دارد.و با کمی نمک در یخبندان می توان با خیال راحت روی آن تردد کرد.قدرت بالای محصول باعث شده تا در رمپ های پارکینگ لغزنده نصب این محصول تنها راه حل باشد

 

 





 

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793