محافظ ضربه گیر ستون(گارد کرنر guard corner)

کرنر گارد

 محافظ ستون یا گارد کرنر از محصولات کلیدی ،تجهیزات ایمنی پارکینگ به شمار می آید.با استفاده از محافظ ضریه گیر ستون در پارکینگ در هنگام پارک خودرو از آسیب دیدن بدنه ماشین و شکستن لبه ستون های پارکینگ پیشگیری به عمل می آید. کرنر گارد ها از جنس لاستیک باقابلیت ضربه گیری بالا می باشندکه در زمان برخورد خودرو با ستون پارکینگ ضمن محافظت از ستون ،از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کنند(این خاصیت را انحصارا در ایران ضربه گیر ستون شرکت عمران بهساز پارس به علت دو جداره بودن دارا می باشد. تنها محافظ ستون دو جداره در ایران) .شرکت عمران بهساز پارس محصول محافظ ستون خود با نام / corner guard کرنر گارد را برای اولین بار در ایران در سال 87 عرضه کرده است.

 

اجزای محافظ ستون

اجزای محافط ستون

این محصول از اجزای مختلف و با کارآیی متفاوت عرضه می شود. ضربه گیر لاستیکی ستون در انواع مختلف(فریم دار با شاسی فلزی -بدون فریم)قابل عرضه است هرقطعه گارد سر ستون پارکینگی به طول 1 متری و 50 سانتی و سایز سفارشی(مختلف) می باشند که عرض هر بال آن9cm و در مجموع18 سانتیمر،با ضخامت 14 میلیمتر(بدون فریم) می باشد.

 رنگ بندی بدنه :مشکی یا زرد و ... رنگ بندی نوار شبرنگ:مشکی زرد-قرمز زرد-قرمز مشکی-آبی سفید و..... 

نکته مهم در مبحث ایمنی پارکینگ و محافظ ستون ها نوار های راهنمای شبرنگ نصب شده بر روی guard corner است که بهترین راهنما برای پارک کردن ایمن ماشین در پارکینگ های تاریک ،کم نور وتنگ محسوب می شود. نحوه انتخاب محافظ سر ستون معمولا در پارکینگ های مسکونی نوع بدون فریم (به علت نبود فریم آسیب وارده به خودرو در بر خورد کم می شود) و در پارکینگ های عمومی و پر تردد نوع با فریم (اسکلت فلزی )استفاده می شود.
.قابل ذکر است که محافظ ستون شرکت عمران بهساز بر اساس استاندارد جهانی طراحی شده و نسبت به محصولات مشابه در بازار ایران دارا ی قابلیت های انحصاری بیشتری می باشد. 

مزایای ضربه گیر محافظ ستون

انواع ضربه گیر ستون پارکینگ

1—قابلیت نصب بدون فریم برای پارکینگ های دارای ماشین های لوکس (جلوگیری همزمان از آسیب به بدنه خودرو و ستون پارکینگ در زمان برخورد) 2- سفت نبودن بیش از حد سر ستون که خود عامل آسیب زدن به ستون و خودرو می باشد زیرا در بغضی مواقع این سفتی گارد کرنر علاوه بر خسارت زدن به بدنه خودرو باعث انتقال نیروی وارده به ستون شده و موجب ایجاد شکست در سنگ یا بتون ،مخصوصا در نقاط پیچ شده شاسی به ستون پارکینگ می شود.
 3-در اماکن صنعتی با تردد وسایل سنگین قابلیت ارتقا به گارد سر ستون چهار جداره را دارا می باشد.

 

اماکن دیگر مورد استفاده محافظ ستون

 بیمارستان ها برای جلوگیری از برخورد برانکارد با ستون ها مخصوصا در قسمت اورژانس 2-مدارس و کودکستان برای جلوگیری از ضربه دیدن سر و دست کودکان با ستون در حین بازی 3-زمین های بازی و ورزشی ، مراکز نظامی،آتش نشانی و... ،............. نحوه نصب این محصول به سهولت و توسط خود مشتری و یا گروه اجرای شرکت انجام می گیرد چسب مخصوص یا پیچ و رول پلاک و یا توسط تفنگ میخکوب (در صورت نیاز قابل جوش دادن فریم به ستون آهنی)

 

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793