متوقف کننده خودرو (کار استاپ، استوپر پارکینگی ماشین) CAR STOP(car stopper,wheel stop,stopper)

                                     استوپ چرخ پارکینگ

همواره قرار گرفتن صحیح در جای پارک ماشین در پارکینگ باعث نگرانی رانندگان بوده است. به طوری که گاهی برای قرار گرفتن در محل معین پارک خودرو  در پارکینگ و تنگ نکردن راه عبوری دیگران دقایق زیادی زمان می برد.دغدغه برخورد نکردن با دیوار و خودرو روبرویی بر این ناراحتی می افزاید و گاه عامل بوجود آمدن صدمه هم به خودرو و هم به دیوار و ستون پارکینگ ها می شود.این مشکل برای رانندگان اتومبیل های بزرگ و شاسی بلند به علت نداشتن دید کافی درفضای پارکینگ های کم نور و معمولا کم جا دوچندان است.امروزه با استفاده از محصول کاراستاپ(نگهدارنده چرخ خودرو در پارکینگ) یا همان wheel stopper  (ازلوازم ایمنی پارکینگ )این معضل به سادگی قابل حل می باشد.

 

کار استاپر،محصولی است که بانصب آن در انتهای محل پارک خودرو در پارکینگ  از برخورد ماشین با دیوار روبرو و یا برخورد با خودرو روبرویی کاملا جلوگیری می شود.راننده تنها لازم است که در جای پارک خود به جلو حرکت کند تا خود  کار استاپ ماشین او را توقف دهد.(با شنیدن صدای برخورد  دو چرخ و از حرکت ایستادن ماشین پارک صحیح انجام شده)کار استاپ همچنین تعیین کننده محل پارک خودرو ها در پارکینگ ساختمان ها و پارکینگ های عمومی می باشد.

انواع کار استاپ

مزایای استفاده از متوقف کننده خودرو(car stop)

1-با نصب کار استاپ پارک کردن  صحیح همه خودرو ها به آسانی و بدون حادثه انجام می گیرد.(جلوگیری از برخورد با دیوار و ماشین جلویی)

2-پارکینگ های مجهز به این محصول دارای زیبایی خاص (به دلیل شکل ظاهری) ونظم حاکم، برخوردارند(با نصب کار استاپ کسی اجازه ورود به محوطه پارک دیگران  وایجاد مزاحمت را ندارد )

مشخصات فنی محصول کار استاپ (car stop)

 طول هر قطعه استوپر خودرو60 سانتی متر و ارتفاع استاندارد این محصول 12 سانتی متر و با عرض 24 سانتی مترمی باشد. رنگ های بدنه زرد یا مشکی  وبه همراه نوار خطر با متن   STOPمی باشد  که نصب آن  با پیچ و رول پلاک یا نات و بولت انجام می گیرد.

کار استاپ Car stop با نام های(نگهدارنده خودرو،متوقف کننده خودرو،استوپر ماشین،ویل استوپر)از محصولات انحصاری شرکت عمران بهساز پارس می باشد.

ویژگی استوپر پارکینگی شرکت عمران بهساز پارس

ویژگی بسیار مهم محصول کار استاپ شرکت عمران بهساز   استفاده از فولاد ضد فرسایش وضد  زنگ زدگی  در متریال است و نسبت به نمونه های وارداتی با جنس پلاستیک از دوام بسیار بالا تر و قدرت متوقف کردن خودروها شاسی بلند را به راحتی برخوردار است.(استوپرهای  خودرو از جنس پلاستیک موجود در بازار، دارای عمر استفاده  کوتاه-پاره شدن از محل پیچ به زمین در اثر ضربه خوردن متوالی -خشک شدن به علت آفتاب وشکستن بعد از مدتی کوتاه -نداشتن گارانتی واقعی به علت وارداتی بودن-نداشتن نماینده رسمی از شرکت تولید کننده در ایران می باشند)

محصول نگهدارنده خودرو( car stopper )شرکت عمران بهساز پارس دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که البته پروژه های اجرا شده خود گواه تضمین کیفیت این محصول می باشد.

 

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793