پارکینگ  امروزه کلیدی ترین قسمت ساختمان می باشد به طوری که تقریبا اکثر ساکنین در طول شبانه روز یک بار با خودرو یا بدون خودرو به آن وارد یا خارج می شوند(منزل،محل کار).به همین دلیل ایمن نمودن و آراستگی فضای پارکینگ وایجاد نظم در هنگام پارک ماشین (خودرو) مخصوصا در جایگاه های پارک تنگ و کم نور(گاهی تاریک) امروزی، امری اجتناب ناپذیر شده است.به طوری که مسایلی چون  پارک ایمن خودرو در پارکینگ و جلوگیری از آسیب زدن(برخورد) به ستون و دیوار پارکینگ، درست پارک کردن و تنگ نکردن راه عبوری دیگران از دغدغه های همه افراد می باشد. دارد. طی تحقیقاتی که توسط مؤسسه آمار PHH Arval در سال ۲۰۱۲ انجام شد، ۲۰ درصد از تصادفات در امریکای شمالی، زمانی اتفاق می‌افتند که یا ماشین پارک شده و یا در حال پارک کردن است.

 تصادف ماشین در پارکینگ

امروزه راه حل مناسب  برای  رفع مشکلات پارکینگ ها با استفاده از تجهیزات ایمنی پارکینگ قابل پیشگیری وکنترل است. لوازم ایمنی پارکینگ شما را پارک کرن  آسان وایمن ماشین یاری می کند. این دسته شامل  محصولات  زیر می باشد که توسط شرکت عمران بهساز پارس به شما مشتریان عزیز عرضه می شود.لازم  به ذکر است که تمامی محصولات تجهیزات ایمنی پارکینگ شرکت عمران بهساز پارس انحصاری می باشد.

 محصولات ایمنی پارکینگ ( لوازم |تجهیزات|ایمنی پارکینگی)

پیشگیری از تصادف در پارکینگ

 

 محافظ  ستون   corner guard  
(ضربه گیر ستون،کرنر گارد )



 

 

 

 متوقف کننده خودرو

 

car stop

 

(کار استاپ،ویل استاپ،استوپر پارکینگ)

   

 





  

محافظ دیوار

  Wall Guard

(ضربه گیر دیوار،وال گارد)

 

 


 صفجه ضد لغزنده رمپ پارکینگ
فیکس ترد Fix Tread

محافظ ستون(گارد کرنر) محصولی در جهت ایمن نمودن ستونها در پارکینگ ها برای جلوگیری از آسیب دیدن بدنه خودرو و در عین حال سالم نگهداشتن ستون پارکینگ از ضربات احتمالی می باشد








کار استاپ(نگهدارنده خودرو) محصولی است که   از برخورد ماشین با دیوار روبرودر پارکینگ و یا ماشین روبروی کاملا جلوگیری می کند.کار استاپ(استوپر) همچنین تعیین کننده محل پارک خودرو ها در پارکینگ ساختمان ها و پارکینگ های عمومی می باشد. 






وال گارد(محافظ دیوار) پارکینگ محصولی است در جهت ایمن نمودن دیوار های کناری (جلوگیری از آسیب در هنگام باز کردن درب خودرو) ودیوار های پشت خودرو(تشخیص فاصله با دیوار ها در هنگام پارک) در پارکینگ ها  می باشد.استفاده از این محصول  گسترده است





تیک آف کردن چرخ ماشین  برای خروج از پارکینگ به علت لغزنده بودن سطح رمپ یا شیب غیر اصولی و زیاد معمولا موضوعی آزار دهنده است.با نصب صفحه ضد لغزنده در رمپ پارکینگ به سادگی می توان از لغزندگی سطح شیبدار پارکینگ جلوگیری نمود.مکان های دیگر مانند:نمایشگاه های اتوموبیل






 1-محافظ  ستون (ضربه گیر ستون،کرنر گارد ) corner guard
2-متوقف کننده خودرو(کار استاپ،ویل استاپ،استوپر پارکینگ)car stop
3-محافظ دیوار(ضربه گیر دیوار،وال گارد)wall guard
4-نوار های راهنما و خط کشی پارکینگ 

 

 

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793