راهنمای انتخاب پادری مدرن فیکس مت

برای سفارش  پادری فیکس مت 4 مرحله  بسیار ساده زیر را انجام دهید. با توجه به تعداد زیاد کلاس پادری های فیکس مت با متریال  وضخامت و قیمت مختلف مشتریان عزیز امکان انتخاب آسان و متناسب با بودجه خود را دارا می باشند.توجه داشته باشید که همه کلاس ها و مدل های پادری فیکس مت قابل رول شدن و جمع کردن آسان(برای نظافت) می باشند.

 

A

مرحله اول انتخاب کلاس شاسی پادری

اولین مرحله انتخاب  کلاس پادری فیکس مت می باشدکه با توجه به میزان تردد  و محل نصب  وقیمت به ۳ دسته

شاسی کامپوزیتی( کم تردد): -Sierra-Dante-Mondial-Prada

شاسی آلمینیومی( پرتدد ):Bandok-Filo-Diamond -Parma

محیط های آنتیک (لاکژری):Steela-Wooden-Led-Bronze-

 

 

 شاسی های مختلف پادری مدرن

 

 

 شما با انتخاب کلاس پادری مدرن فیکس مت خودمی توانید به مرحله بعدی (انتخاب مدل یا نحوه قرارگیری روی زمین )بروید.

مدل های پادری مدرن

B

مرحله دوم انتخاب مدل قرار گیری پادری است

.۴ مدل اصلی(هم سطح) شامل:روکار(۴ طرف قاب شیبدار)-توکار(گود کردن زمین)-متحرک(۲ طرف قاب شیبدار)-پله(۳ طرف قاب شیبدار) است.برای مدل های غیر همسطح به اینجا مراجعه نمایید.

مدل روکار onside:معمول ترین مدل برای پادری فیکس مت مخصوصا در کلاس های شاسی آلومینیومی همین مدل می باشد که بدون نیاز به بنایی است.و با نصب ۴ قاب یا فریم رمپ مانند (شیبدار)در ۴ طرف پادری بوسیله پیچ بر روی زمین قرار می گیرد.

نکته۱:برای مدل روکار  و متحرک در صورتی که درب ورودی شما لولایی(لنگه ای) می باشد و  با باز شدن به داخل و یا خارج امکان تماس زیر درب با پادری وجود دارد حتما فاصله زمین تا زیر درب  در حالت باز و نیمه بسته را اندازه گیری کنید و بعد با توجه به همین اندازه  کلاس پادری فیکس مت با ارتفاع مناسب را انتخاب نمایید(برای مثال ۱۰ میلیمتر-۲۱ میلیمتر).

مدل توکارinside:برای سفارش این مدل ۲ حالت ممکن است:

.۱ –در زمان بنایی یا کف سازی که مناسبترین زمان هم می باشد و بهتر است قبل کفپوش کردن جلوی درب پادری را سفارش دهید و در زمان کفپوش کردن توسط بنا دقیقا جای(ارتفاع و مساحت) پادری فیکس مت در زمین خالی بماند که در نهایت کاری شکیل تر می شود.

۲-در زمان بعد از بنایی:در این حالت بهترین پیشنهاد برای اماکن اداری و مسکونی همان مدل روکار است اما اماکنی که ممنوعیت ایجاد ارتفاع روی زمین دارند(مانند قسمت اورژانس بیمارستان ها برای حمل برانکارد بیمار)و یا ساختمان های با درب های  ورودی لولایی که  در هنگام باز شدن لنگه درب  زیر آن مماس با سطح زمین  می شود و عملا نصب پادری فیکس مت روکار یا متحرک را غیر ممکن می کند.برای این قسمت بهترین راه مدل توکار پادری است که بعد از دریافت محصول به کمک بنا جای پادری را در زمین ایجاد می کنند.

پادری مدل توکار برای کلاس های شاسی آلومینیومی دارای قاب L مانندی است که در کناره ها نصب می شود.

مدل متحرک Portable: این مدل راحت ترین مدل در پادری های فیکس مت می باشد.زیرا نیازی به نصب ندارد و بعد از دریافت محصول توسط مشتری بر روی زمین پهن می شود.هروقت نیاز به جمع شدن باشد به راحتی رول می شود.در ابتدا و انتهای این مدل قاب رمپ مانند(شیبداار)قرار دارد که از پاگیر بودن جلوگیری می کند و این قاب ها به خود پادری وصل است.تنها مشکل این مدل امکان دزدیده شدن آن در میحط های بیرون ساختمان است.

مدل پلهstair:این مدل پادری مدرن برای پله هاست که با ۳ طرف فریم شیبدار(قاب) به کف پله پیچ  وثابت می شود.نکته مهم در این مدل ثابت شدن پادری  توسط پیچ است زیرا در غیر اینصورت و متحرک بودن آن امکان در رفتن پادری از زیر پای عابرین و خطر سقوط می باشد.البته برای شستشو امکان باز کردن این مدل می باشد.

 

 

 

 نحوه اندازه گیری پادری مدرن

C

مرحله سوم اندازه گیری

در حالت معمول اکثر پادری ها به شکل مربع یا مستطیل است.اگر پادری مدرن شما به اشکال دیگر(گرد-نیم گرد-ذوزنقه –مثلث)می باشد برای اندازه گیری آن با کارشناس فروش شرکت عمران بهساز پارس تماس بگیرید.

روش اندازه گیری:

محور x یا همان خط افقی یا عرض دهانه درب ورودی خود را  در حالت بازاندازه بگیرید.(برای راهرو یا رمپ ها عرض آن)

نکته:برای درب های دو لنگه  حتی اگر یک لنگه آن همیشه برای تردد باز است پیشنهاد ما برای حفظ زیبایی  وتقارن اندازه گیری عرض(محور x) هر دو لنگه درب است.

Y  طول پادری

محور y یا همان خط عمودی دقیقا طول پادری شماست که عابر بر روی آن گام بر می دارد و از درب دور یا به درب ورودی نزدیک می شود.(برای راهرو یا رمپ ها طول آن)

طول*عرض=مساحت پادری شما به متر مربع                                مساحت پادری متر مربعm2 =  طولy * عرض x

 

 

 Y                                                                                                                                                                          

       

 

          X                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D

مرحله چهارم انتخاب روکش ورنگبندی

در کل ۳ نوع روکش(موکت –لاستیک-فرچه)  برای پادری های فیکس مت قابل عرضه است  که البته برای بعضی شاسی ها فقط یک نوع روکش استفاده می شود. برای انتخاب رنگ بندی هر کلاس از پادری های فیکس مت می توانید به قسمت رنگ بندی محصول مورد نظر رفته و کد خود را انتخاب نمایید.بهتر است در زمان سفارش  به جای یک کد روکش چند کد را انتخاب نمایید تا در صورت موجود نبودن یکی از کد ها از دیگری استفاده نمایید.

کاربرد موکت برای گرفتن گرد و خاک  و رطوبت از کفش عابر است و در فضای مسقف (داخل)استفاده می شود.

کاربرد لاستیک آجدار:برای گرفتن خرده سنگ و گل از کفش عابر و جلوگیری از لغزندگی است وبرای فضای باز مناسب است

کاربرد فرچه:برای گرفتن گرد وخاک به طور مستمر در محیط های پر تردد.

برای محیط کم تردد مانند منازل استفاده از روکش موکت یا موکت به همراه لاستیک  برای جلوگیری از ورود آلودگی و کم کردن هزینه کفایت می کند.

نکته:برای محیط پر تردد مانند سازمان ها بهتر است از (Fix Matting system) یا همان کفپوش پادری مدرن با زون های متفاوت  استفاده نمایید که در آن صورت روکش ها با توجه به هر قسمت انتخاب جداگانه انتخاب می شوند.

 

 

 

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793