خطر لغزندگی و سُر خوردن به افراد مشهور هم رحم نمی کند!

 لیز خوردن سوزان سارندنجاستین بیبر با پای شکسته

در مقاله به حوادثی که در اثر لیز خوردن ناگهانی برای ۱۲ خواننده سلبریتی در هنگام اجرای زنده پیش آمده اشاره می کنیم.اجرای بر روی صحنه در مقابل چشم تماشاچی نیاز به مهارت و البته تجربه بالا دارد ،اکثر این حوادث لیز خوردن زمانی اتفاق می افتد که خواننده همزمان شروع به رقصیدن و یا اجرای حرکات نمایشی کرده رخ داده است.میزان دشواری هنر اجرا کردن بر روی به صورت زنده با این حوادث غیر قابل پیش بینی بالاتر می رود و نشان می دهد که خوانندگی شغل آسانی به حساب نمی آید.

۱- جاستین بیبر

این خواننده معروف در سال ۲۰۱۲ زمانی که داشت یک آهنگ به همراهی کارلینگ را در تور بیلیو در ساسکاتون اجرا می کرد ناگهان از پله ها لیز خورد و از بغل به زمین خورد.خوشبختانه کارلینگ را دست او را گرفت و از جا بلند کرد.

۲-جنیفر لوپز

در مسابقه امریکن اوارد سال ۲۰۱۰ در زمان اجرای زنده به علت اشتباه رقصنده مرد که زیر او را خالی کرد، بر روی سن به زمین خورد البته به گفته مدیر برنامه های جی لو او در این حادثه آسیب جدی ندید.

۳-کریس براوون

هنگام اجرای آهنگ مردم زیبا در تور F.A.m.E در سال ۲۰۱۱ در آناپولیس بر روی یک سطح شیبدار لیز خورد

۴-لیدی گاگا

همه او را به دلیل کفش هایی با پاشنه نا متعارف و بیش از حد بلند می شناسند.اما در سال ۲۰۱۱ هنگامی که بر روی پیانو رفت و شروع به رقصیدن کرد لیز خورد و بر روی کلاوی فرود آمد

۵- دریک

در سال ۲۰۱۲ در بیرمنگهام هنگام اجرای آهنگ معروف Take Care لیز خورد 

۶-لویز تاملینسون

این خواننده انگلیسی و از اعضا گروه  وان دایرکشن در سال ۲۰۱۳ در آدلاید استرالیا به هنگام اجرای آهنگ Kiss YOU  به زمین خورد

۷-ریهانا

این خواننده به انجام حرکات نرم معروف است،اما حوادث لغزندگی بسیاری  را در هنگام اجرای زنده پشت سر گذاشته است که معروفترین آن در سال ۲۰۱۱ در آلبرتا اتفاق افتاد.

۸-میگل جانتل پیمنتل

تقریبا همه اورا به دلیل سقوط ناگهانی  بر روی طرفدارنش در مسابقه بیلبورد اوارد سال ۲۰۱۳ زمان اجرای آهنگ آدرون به خاطر دارند

۹-پینک 

البته او به دلیل کار های اکشن معروف است اما در سال ۲۰۱۰ در تور آلمان لیز خورد که دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه کتف نیز شد.

۱۰-سلنا گومز

با این که با حرکات پرنسس گونه اجرا های آرامی دارد اما در سال ۲۰۱۳ در ویرجینیا لیز خوردن بر روی صحنه را تجربه کرد

۱۱-رابی ویلیامز

رابی مشتری همیگشی اخبار و حوادث لغزندگی است اما لیز خوردن سال۲۰۱۴ در نیوکاسل آن جدیترین آن هاست که منجر به شکستن دستش شد

۱۲-اولی مرس

در سال ۲۰۱۲ یک سقوط ناگهانی و خطرناک در گولفی است را نجربه کرد.

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793