ترمز پله

 ترمز پله

....................................................

معرفی ترمز پله:

ترمز پله محصولات ضد لغرندگی  در حفظ ایمنی و سلامت افراد در ساختمان نقشی پنهان و بسیار مهمی را ایفا می نمایند.به دلیل تازه بودن  این محصولات اکثر مالکین و مدیران ساختمان ها از وجود چنین محصولاتی  نا آگاه می باشند و در بعد از بروز حادثه مانند لیز خوردن عابر بر وی پله،رمپ،راهرو و پاگرد به دلیل لغزندگی سطح ، منجر به حوادث و خطراتی مانند شکستن استخوان دست و  لگن و دیگر مصدومیت های می شود ، اقدام به پیشگیری از این معضل می نماید.لاز به ذکر است که از لحاظ قانون حوادث لغزندگی قابل پیگیری می باشد.متاسفانه آمار جراحات و مصدومیت ها و حتی مرگ در اثر لیز خوردن و سقوط فرد در کشور ما بسیار بالا است.

از این رو استفاده از محصولات ایمنی جلوگیری از سۤرخوردن(ضد لغزنده ها)باعث پیشگیری وکاهش صدمات ناشی از لغزندگی می شود.برای پیش گیری از لغزندگی و ایجاد اصطکاک لازم بین کفش و زمین در هر محیط سرد و گرم یا خشک مرطوب نیاز به محصولاتی مانند ترمز پله یا نوار ضد لغزش می باشد.

انواع ضد لغزنده پله:

 ضد لغزنده ها به دو نوع سایشی(زبر یا دانه دار-سمباده ای) وغیر سایشی(ٖآج دار-دندانه ار) تقسیم بندی می شوند که هرکدام دارای ویژگی های خود می باشند.

نام های دیگر ترمز پله:

نام های متفاوتی برای ضد لغزنده ها استفاده می شود مانند:ترمز پله-نوار ضد لغزش-استپ پله-ترمز رمپ-نوار سمباده ای پشت چسبدار-ضد لغزنده راهرو-نوار ضد سۤر پاگرد و....

برند های ترمز پله:

محصولات ضد لغزندگی پله-رمپ-راهرو-پاگرد شرکت  عمران بهساز پارس با گستره بسیار زیاد براساس محیط داخلی یا خارجی ساختمان –خشک یا مرطوب  بودن و میزان تردد به ۳ دسته :کم تردد نوار های فیکس تیپ-تردد متوسط فیکس اسلیپ-پرتردد فیکس استپ تقسیم می شوند

همچنین هر ۳ دسته فوق به ۲ مدل سایشی یا غیر سایشی تقسیم می شوند.

 

ویژگی ترمز پله:

مهمترین ویژگی ترمز پله های تولید شده توسط ما محصول نهایی ترمز پله آماده و نصب آسان  توسط مشتری است که نسل سوم ترمز پله های Fix STEP از آن دسته می باشند.

برای انتخاب و سفارش ترمز پله مناسب با نیاز خود لطفا راهنمای انتخاب و سفارش ترمز پله را مطالعه نمایید.

مقالات مرتبط:

. تاریخچه ترمز پله

ضد لغزنده

 نوار ضد لغزندگی پله

مقالات مرتبط:

فیلم معرفی دقیق ترمز پله

لیز خوردن افراد سرشناس

تاریخچه ترمز پله در ایران

تفاوت ترمز پله سایشی و غیر سایشی؟

راهنما ترمز پله

روکش های ضد لغزندگی

لیز خوردن دانش آموزان

ایمنی منزل برای سالمندان

ترمز پله فیکس استپ Fix Step چیست؟

محصولات ترمز پله

 

درباره عمران بهساز پارس

 شرکت عمران بهساز پارس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با تولید  و عرضه محصولات نوین ساختمانی در زمینه ایمنی و مبحث دکوراتیو ساختمان اعم از  مجموعه ی وسیعی از انواع محصولات ترمز پله،نوار ضد لغزندگی،پادری مدرن آلومینیوم موکتی، محصولات ایمنی پارکینگ ، محافظ ستون و متوقف کننده خودرو ، محصولات ایمنی بیمارستانی(HSE)،محافظ و هندریل دیوار و..... آغاز نموده است. همواره در تلاشیم که با  تولید محصولات و ارائه خدمات مناسب پاسخگوی لطف و اعتماد مشتریان محترم باشیم.

دسته بندی محصولات ما بر اساس کاربرد:
 ایمنی ضد لغزندگی پله،راهرو ور مپ (ترمز پله شبنما،فیکس استپ،نوارضدلغزش،صفحه ضد لغزندگی رمپ، با برند  فیکس استپ،Fix Step،فیکس ترد،Fix Tread)
  پروفیل های نبشی پله(نبشی آلومینیومی پله،سرپله لاستیکی،راهنمای شب تاب پله،لب پله با برند های فیکس رابر،Fix Rubber،فیکس نوز،Fix Nose و...)
 محصولات درب ورودی پادری مدرن آلومینیومی کفپوش ورودی موکتی با برند  Fix Mat،فیکس مت و...
 تجهیزات ایمنی مبلمان پارکینگ (محافظ ستون،کرنرگارد،متوقف کننده خودرو،کار استاپ،قفل پارکینگ و...
 محصولات ایمنی دکوراتیو داخل ساختمان(هندریل بیمارستانی،ضربه گیر دیوار،سر ستون ،محصولات اچ اس ای و...
  پروفیل های دکوراتیو ایمنی کفپوش و دیوارپوش،پروفیل های درز انبساط و انقطاع یا اکسپنشن جوینت و...

Image
Image

دفتر و نمایشگاه مرکزی

تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419

کارخانه

شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43

تلفن

02177310761-02177850252-02177850274

همراه

09128115793